Jasminowo

Jasminowo

poniedziałek

Mój pomysł na serca dla Babci i Dziadka

Witajcie,

Dzień Babci i Dziadka tuż, tuż!! Moje dziewczyny już wręczyły upominki z tej okazji, wiem, że trochę wcześniej ale niestety odwiedziny u Dziadków w tygodniu są raczej niemożliwe więc stwierdziliśmy jednogłośnie, że w ten weekend wręczymy nasze niespodzianki :)

Tak się prezentowały:



Serca są dwustronne, na jednej stronie Mała Księżniczka na drugiej stronie moja Zbuntowana Nastolatka :)









...a tu wersja dla Koleżanki z jej synkiem Karolkiem :)





Powiem tylko, że Dziadkom bardzo się podobało :)

6 komentarzy:

  1. Nie dziwię się Asiu, że Dziadkom się podobały...wyglądają naprawdę pięknie ! :) Świetne Ci wyszły !!! Mój ulubiony klimat. Czwarte zdjęcie to już bajka !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prezenty są najpiękniejsze, personalizowane, unikatowe i tworzone z miłością:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w Lnianym Zaułku:)
    Jst mi niezmiernie miło:)*
    Serduszka zawsze są symbolem najczystszych, najpiękniejszych uczuć!
    Wcale sie nie dziwię,że dziadkom się podobały:)
    Pozdrawiam serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  4. wcale się nie dziwię, że dziadkom się podobały gdyż są rewelacyjne :)
    świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podarunek bardzo oryginalny :) Pomysł na umieszczenie fotografii jest wyjątkowo pomysłowy i twórczy. Jeśli chodzi o wykonanie jak i całokształt, nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko wygląda tak jak powinno :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent. Też transferowała zdjęcie na serduszka, super pomysł i piekny prezent, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń