Jasminowo

Jasminowo

wtorek

Wypatruję Świąt!

Czy wam już też zima się dłuży? Ja już chcę WIOSNY...

Zaczęłam już robić ozdoby świąteczne, nie wiem czy dobrze to widać, ale wymyśliłam coś takiego, oczywiście podpatrzyłam trochę u Ani Krućko z tym, że u mnie wydanie Wielkanocne :)


Wianek z rolek po papierze toaletowym, króliczek z masy solnej, trochę zielonego, rafia i gotowe :)



Zrobiłam też troszkę mniejsze i w innej kolorystyce, na oknie tez pięknie się prezentuje, czego oczywiście zapomniałam uwiecznić :(




3 komentarze:

  1. Świetne stroiki :) Uwielbiam wszystkie "śmieci",z których można wyczarować cuda :)))W poprzednich postach również same piękności :) Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł!! A ja tyle wyrzucam zurzytych rolek...niedobrze ;(( Też mi się wiosna baaaardzo tęskni!!! Dziś rano dostałam niestety świeżą porcję śniegu... ech....

    OdpowiedzUsuń